czwartek, 6 grudnia 2012

W tym roku chyba byłam niegrzeczna bo Mikołaj nie przyszedł :( znaczy przyszedł ale taki mój osobisty :D
Mój kochany (albo kokany) Mikołaj <3 i tak naprawdę innego nie potrzebuje ;)
Podoba mi się prezencik :) bardzo ! choć i tak największym prezentem jest dla mnie coś a raczej ktoś :D
Mam nadzieje że ja jako Mikołajowa też sie sprawdziłam ;)
A teraz chyba pójdę spać bo bardzo źle się czuję, mam nadzieje ze jutro będzie lepiej bo nie wytrzymam :(
Już się boje tej nocy, czuję ze będzie ona nieprzespana...

A na koniec zdjęcie pasujące do dzisiejszego dnia, z tamtego roku bo innego nie mam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz