piątek, 14 czerwca 2013



Bo z tym głupolkiem spędziłam dzisiejszy dzień ;*
Fantastyczny dzień !



czwartek, 4 kwietnia 2013



No i jestem chora :( w niedziele mecz i nie wiem czy zdążę wyzdrowieć . Nawet jeśli nie no to cóż pojadę chora ...
Wgl dostałam pewną propozycje :D ale nie wiem czy z niej skorzystam, dotyczy ona zdjęć a właściwie to pewien chłopak wpadł na pomysł że założy studio fotograficzne które ja bym miała prowadzić od początku do końca. Nie wiem czy wchodzić w to czy nie. Tak naprawdę wolałabym sama takie studio założyć.Ale przemyśle to.


Wyczekuje jutra ! :D

wtorek, 2 kwietnia 2013

Dziś jakiś dziwny dzień.
Cała noc koszmary, pobudka ok. 15 co zdarzyło mi się naprawdę pierwszy raz,  na dodatek źle się czuje :(
Odezwał się do mnie mój były nauczyciel że szkoły fotograficznej znaczy Patryk i dał mi foto z sesji na korytarzu :D w końcu nie na co dzień ktoś lata po szkole przebrany za "Batmana z oklapniętymi uszami" haha. Pamiętam to do dziś, wykład, cisza na sali a tu wskakuje taka Dorotka, a nauczyciel w śmiech, biedny przeze mnie nie umiał się skupić na tym co mówi bo ciągle się ze mnie śmiał. No ale cóż już taka szalona jestem :D Brakuje mi tych odpałów, ludzi z grupy, wykładowców a w szczególności Tomka i Mateusza :(
Może się jeszcze zapisze do tej szkoły, któż tam wie :D
Aktualnie czekam na kasę i jak tylko będę lepiej się czuła ruszam na zakupy! :D Nic tak nie cieszy jak właśnie zakupy, trzeba kupić sobie nowe buty i mimo ze mam ich dużo to i tak ciągle mi mało :D
Wgl jak dobrze pójdzie to za niedługo zmieniam sprzęt foto :D na coś lepszego :D ale to nie zmienia faktu ze stary pójdzie w kąt czy na sprzedaż, nie, nie :)


Chyba zaczyna wychodzić słonko !


A to foto od Patryka (dodam że zdjęcie zrobione zostalo 2 lata temu i jest zrobione analogiem)



poniedziałek, 1 kwietnia 2013

 
 
Ja pierdole ! czemu ja mam takiego pecha ??
Jestem obserwowana przez jakiegoś psychola ;/
Boje się :( Rok temu zaczął pisać na fb straszne głupoty (np. że przeżyliśmy kilka fajnych chwil, choć go nie znam i nigdy się z nim nie widziałam), gdy go zablokowałam napisał maila (choć nie wiem skąd go miał) a teraz na gg i się nawet dowiedziałam że wie gdzie dokładnie mieszkam, jak byłam wczoraj ubrana, nawet dziś był pod moim blokiem :(

niedziela, 31 marca 2013




Co za beznadziejny dzień. Dobrze że się kończy !
Jeszcze na koniec ta przykra a zarazem okropna wiadomość :( Mam nadzieje że będzie dobrze i będzie żyła :( Jutro mam zamiar gdzieś pojechać , nie wiem gdzie ale chce pobyć sama...


:( :( :(

sobota, 30 marca 2013

Postanowiłam że wrócę.
Kolejny raz pora zapomnieć o tym co było..
Szkoda że tak bardzo Ci ufałam i wierzyłam we wszystko co mówiłeś !
Byłam głupia a Ty to wykorzystałeś. Drugi raz nie popełnie tego samego błedu.
I mimo że sporo czasu minęło to dopiero teraz mogę powiedzieć że to już przeszłość i to już nigdy  nie wróci.
Zaczęłam żyć sama i nawet dobrze mi to idzie. Narazie nie myślę o tym co będzie, co przyniesie mi los, ale wierze że kiedyś przyjdzie taki dzień kiedy poznam tego jedynego (a może już poznałam ale o tym nie wiem) i będę szczęśliwa bo wiem że zasługuje na to.
Aktualnie skupiam się na pracy, zdjęciach ;) Są duże projekty, nowe wyzwania, zobaczymy co to będzie ;)
Choroba chyba dała mi spokój, leki pomogły :) ale jak nie jedno to drugie, coś nie tak z moja nogą, oby tylko nic poważnego :( 


Cały czas do przodu !


A tak na sam koniec z Julcią życzymy Zdrowych i Wesołych Świąt !



niedziela, 20 stycznia 2013

Trzeci dzień głupich myśli...
Chciałabym żeby zniknęły

Coraz bardziej ludzie mnie wkurwiają, napisz głupi post o zdjęciach to zbiegają się wszyscy i nagle mam tylu znajomych ! żałosne 
Chce coś zmienić w swoim życiu ale nie wiem co.
Czemu te życie jest takie powalone ? Czemu akurat moje ?
Częściej myślę o tym żeby zniknąć, w sumie już chyba nic mnie tutaj nie trzyma


środa, 9 stycznia 2013


A najgorzej jest, jak zdasz sobie sprawę, że nic z tego nie będzie, że gdyby między Wami miało coś być, to byłoby już dawno. Kiedy zrozumiesz, że to co się dookoła dzieje wcale nie zmierza ku spełnieniu Twoich marzeń.
Dlaczego wieczorami tracę humor ?
Dlaczego wszystko nie jest tak jak powinno być ?
Dlaczego moje życie jest aż tak beznadziejne ?

Dziś zdałam sobie sprawę z tego jak bardzo jestem samotna. Chce zrobić imprezę urodzinową a nie wiem kogo miałabym zaprosić, nikt nie jest dla mnie kimś wyjątkowym czy bliskim mojej osoby. Nawet nie mam przyjaciółki czy bardzo dobrej koleżanki, Dopiero teraz dotarło to do mnie. Może faktycznie powinnam zostać w tych Niemczech ułożyć tam sobie sama życie, z dala od tego wszystkiego, z dala od niektórych osób. Choć nie wiem czy bym potrafiła, Julka jest dla mnie najważniejsza i tylko dla niej tutaj jestem. I za każdym razem gdy  mam czarne myśli, kiedy mówię że moje życie nie ma sensu, że nie chce mi się żyć to myślę właśnie o niej i od razu myśli przechodzą. 

a tak wgl to lepiej się czuję, nie do końca jest dobrze ale jeszcze kilka dni wytrzymam ;)
Spotkanie z moja grupą fotograficzną dodało mi sił. W końcu wszyscy robimy to co kochamy.
Wieczór u Michała z Dominisiem i Anią pozwolił mi choć na chwile zapomnieć o problemach ale i też dał  wiarę że będzie lepiej.


 

A na zdjęciu Michał, ja, Domin, Marta, Radek i Piotrek

i jeszcze jedno :)








 

wtorek, 8 stycznia 2013



Bo kiedy w jednej chwili tracisz wszytko co MASZ stajesz się nikim
 wychodzisz rano z domu i nikt nie ma pewności że wrócisz 
Przez takie a nie inne sytuacje Twoi bliscy tracą coś Najważniejszego 
CIEBIE...
Nigdy nie wiesz kiedy trzymasz kogoś ostatni raz w swoich ramionach nie jesteś 
w stanie przewidziec NICZEGO tego jakie ostanie słowa wypowiesz przed pożegnaniem
"do zobaczenia później " Później mogłoby już nie BYĆ. 
Moje myślenie zmieniło się 100% od dziś inaczej patrzę na życie 
na ludzi których KOCHAM, na ludzi na których mi zależy, przede wszystkim na samą siebie 
Ile ludzi skrzywdziłam? ile sytuacji spieprzyłam..żałuję i DOCENIAM dziś to wszytko i Wszystkich bardzo mocno.
NIGDY WIĘCEJ TAKIEGO STRACHU 
przepraszam.

poniedziałek, 7 stycznia 2013



Chora, bardzo chora :(
Gdybym wczoraj nie pojechała na zdjęcia w takim stanie to napewno nie byłob teraz tak źle
Mam za swoje :(
Wszystko mnie boli, na dodatek ta gorączka...
Chce już wyzdrowieć i wyjść z domu ! 


Najbardziej aktualne 







czwartek, 3 stycznia 2013



Najgorszy sylwester, urodziny a przede wszystkim wyjazd !
Chce już do domu, jeszcze trochę i wracam
Tak bardzo czekam na ten dzień kiedy będę już w swoim domu.

Na dodatek od kilku dni bardzo źle się czuję, najchętniej leżałabym cały czas w łóżku :(